Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 10. toukokuuta 2007

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

Mäyrä ei vieläkään leiki mun kanssa, ihan tylsää. Tänään olin monta kertaa ulkona. Emäntä laittoi jonkun narun ja pannan mun kaulaan, joka kutitti kauheesti ja piti rapsuttaa sitä vähän väliä. Sillä mäyrällä oli sellanen tosi pitkä naru, mä talutin vähän sitäkin siitä narusta. Se näytti kovin häpeilevältä. Kierreltiin ympäri tonttia ja mä maistoin kaikkea kummallista. Emäntä sanoi ettei orvokeita saisi syödä, musta ne(kin) oli ihan hyviä. Kuten kävytkin. Ja männynoksat.Kieli ulkona
Sitten oltiin semmosessa aitauksessakin, tosin mä mahdun siitä verkonsilmästä läpi, mutta olin nyt emännän ja mäyrän seurana siellä sisäpuolella, kun ne ei mahdu. Yritin juoksuttaa mäyrää mutta se vaan ärähteli mulle. Valtasin mä sen kaivauksen kun sen silmä vältti.
Emäntä sanoi että minussa on selvästikin metsästyskoiran ainesta, kun yritin ottaa kiinni jotain lentäviä, pieniä, surisevia öttiäisiä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti