Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 9. toukokuuta 2007

Saapuminen uuteen kotiin

Tänään tuli uusi ihminen katsomaan minua. En ottanut turhia esiintymispaineita, sisarukset hoiti leteissä roikkumiset ja paidan kiskomiset, kun minä vetelin sikeitä. Hollannista tuli aikaisemmin tänään vähän isompi poika, Into (Jour Apres Jour Infini) ja sekin jaksoi aina vaan riehua.
No, tämä uusi ihminen otti sitten minut mukaani ja laittoi autoon. En ollut koskaan ollut autossa ja se oli aikas pelottavaa. Paha äänikin siitä lähti.  Jonkin matkaa jaksoin huutaa ja rimpuilla, mutta sitten uni taas voittikin.
Uuteen kotiin saavuimme myöhään illalla. Siellä oli vastassa tuommonen vanha pappa, joka oli kovin hämmentynyt minusta. Vaikka heilutin sille häntää ja kutsuin leikkiin, se vaan väisteli ja meni pois. No, minä söin hyvällä ruokahalulla ilta-palaa ja sitten uusi emäntäni meni kanssani nukkumaan. Tosin minä en kyllä kauheasti malttanut nukkua, eikä kai emäntänikään, kun rapsutteli minua koko yön ;)     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti