Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 19. toukokuuta 2007

There's no psychiarist in the world like puppy licking your face!

Täällä on käynyt joitain vieraita isoja ja pieniä ihmisiä. Ensin vähän mietin pitääkö niitä moikata, mutta sitten rohkaistuin. Mäyrän kanssa ollaan vedetty rengasta, yleensä mä voitan tai sitten se on vaan niin herrasmies että luovuttaa näin nätille tytölle suosiolla. En oikein ymmärrä mitä se muutenkaan haukkuu, ihan kumma tyyppi.
Olen kunnostautunut myös puhelinluettelon lukemisessa, vielä ei ole löytynyt kavereiden nroita. Emäntä toi mulle myös jonkun kantokassin ja nukkumalaatikon missä on katto. Mä nukun kuiteski mieluummin mäyrän pedissä.
Voikukkia on tullu syötyä reippaasti, ne tahmaa kyllä huulet ikävästi. Emäntä kertoi että mun sisko Haiku on lähettäny jotain sähköpostia. Me mennään joskus moikkaamaan sitä. Maltan tuskin odottaa että saisin kertoa sille mun kokemuksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti